مــحفلِ عشـــــق
خــودشـناسی و خــــداشناسی از بابِ عشــــق :)
#تنزل هو بعد فیزیکم میشه ریز جهانهای فیزیک ک کاری نداریم باهاشون تمدن پنجم ک میگیم یعنی تمدنی ک ما الان ساکنش هستیم یعنی این ب تمدن چهارم هیچ ربطی نداره و تمدن چهارم کلا نابود شده ک این شروع شده داستان ارباب حلقه ها هرچی ک تاکین گفته درست بوده ولی خب تمدن لموریا و انلانتیس رو برای درک و اینکه حساب کتابشون درست در بیاد همزمان توصیف کردن ک این اشتباهه لمور با رفتنش اتلانتیس اومد و این نزدیکی رو بعد در تمدن چهارم یعنی اتلانتیس نسبت بخودمونم دیدیم و تمدن اتلانتیس میشه تمدن چهارم کسی که برسه بعد ۱۵ میتونه بره لاهوت یا فقط جایگاه الله هست؟ مگ کالبد برهمن الهه ها نیستن مگ تمدن اول به دست لمور خرد نگرفته گفتی ارک و تمدن سومم اودین اینا نبودن *** مدار فوتونی سه هزار سال طول میکشه سیاره اونجا باشه بعد ک از مدار فوتونی در میاد انوناکیا وارد سیاره میشن بعد در ادامه طوفان نوح و ادامه داستان تا اینجا ک الان هستیم باز دوباره تو این دایره ب نیمه اینوره مدار فوتونی رسیدیم *** فرمولانیشتین هم اگه بخایم کاملش کنیم میشه اینجوری اینجور ساده میگمش زروان کیه دقیقا؟ حرفی ک زده میشه فقط وحب اگه سیاره نخاد این سه تارو یعنی لایق صعود نیست و از بین میره اولی دو نشد تازه از اینجا ب بعد نشد بعد جلوه جلال اینم نشه سیارکه
#عوالم
#قیام
#تمدن
تَنَزَّلُ المَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فِیها بِإِذنِ رَبِّهِم مِن کُلِّ أَمرٍ💖
یعنی چی
نوشته در این شب فرشتگان و روح (یعنی جبرییل)
این جمله کلا اشتباهه ترتیب چیه
عوالم هرکدوم یک منش کلی دارن
عالم هو رو داریم
این عالم نفی نفی میشه
بعد ی طبقه میایم پایین روح شکل میگیره در همون عالم ذات یا لاهوت
بعد میاد پایین برهمن
روح رو واحد گفته
چون کلا روح واحده
روح انرژی نیس
وقتی میگیروح انرژیه ریشه اش تهش ب اثیر برمیگرده
بعد اثیر وارد برهمن میشیم
برهمن عشق
براتون شات میفرستم ک بفهمین درسته
بالای عشق میشه روح
پس
از بالا ب پایین
روح
عشق
خرد
و در نهایت فیزیک
پس وقتی میگه تنزل ملایکه و روح یعنی نزول کرد روح و ملایکه در اون شب
کدوم شب
شب پرتال شیر
پرتال شیر هشتمین روز هشتمین ماه میلادی دقت کنین بازم هشت پرتال شیر توضیح دادیم شروع تمدنه ودر اصل همون شب قدر شروع افرینش
یک روح اومد ب نام زروان و ولایتش ک شد ملائکه تکرار دوباره بازم باید توجه کنیم کلا شما هم ک رشد کنین و وارد برهمن بشین ب شما هم میگن ملایکه همونجور ک اینجا هر روحی بیاد بهش میگن انسان
زروان ک پرتال شیر بازیه تمدن پنجم رو شروع کرد
باید توجه کنید این تمدن پنجمی ک ازش حرف میزنیم در مقیاس فرکتاس سیاره بررسی میشه
وقتی میگه پدر پنجم
یعنی
پدر در پنج تمدن بوده
تمدن با بعد فرق داره
دقت کردم خیلیاتون اینو اشتباه میکنین
سیاره با گذروندن هر تمدن یک چاکرا رو تو فرکتال خودش رد میکنه
تمدن اول انسان نیاندرتال بود
ک ب دست ارکتوربنها خرد گرفت
کلاس توصیف دادیم تو مبحث افرینش
تمدن دوم جنگ خرد سیاره شروع شد
وشهودی ک داشته و بهشون مطمین بوده
در اصل همش اینجا بوده
برای قانع کردن عموم جامعه یجور دیگه توصیف داده
تو تمدن دوم از بین موجودات خردمند سیاره
انسان پادشاه سیاره شناخته شد
تمدن سوم لموریا
تمدن لمور تمدن سوم
الانم تمدن پنجم هستیم
در ادامه این تمدن پنجم
باز ابعادیو باید بگذرونه و خب الان در بعد پنجم از تمدن پنجم ب سر میبریم کلیتشو مبحثو اماده کردیم ب وقتش کلاس میزاریم ولی کفتم ی کلی بگم ک ذهنتون اماده باشه
اینجوری ببین ک خونه ایشونه شما میاین و رد میشین ازش
برهمن رو به اسلامی دنبال کنی میشه جبروت تو فارسی میگیم الهه عربی میگن ملایکه
یعنی آتلانتیس هم اواخر تمدن سه بوده و هم تمدن چهارم که برا اتلانتیس بوده
هموطور ک نابودیه اتلانتیس تقریبا همزمانی داشت با شروع تمدن جدید
ن
لمورا همون ارکهایی بودن ک خرد گرفتن و ساکن زمین شدن انسان نیاندرتال برا قبلشه
نیم دایره پایینم رد شه همون قیامتی ک قران گفته کوهها فلان میشن اونموقع انجام میشه و بعد تمدن ششم شروع میشه پس هر تمدن ی دور چرخه کامله
فقط از تکنولوژی و نحوه دریافت و کنترل انرژی توسط معابد کریستالیشون بگو دلبر
میبینی یکی فال میزنه بد میاد یکی میزنه خوب میاد انرژیه اس ک نفس رحمانی چقدر قاطیش شده باشه... حالا تصور کن نفس رحمانی رو بتونی کنترل کنی
و تبدیل ب انرژیه دایمش کنی کریستالای انرژی ساخته میشه
این قضیه رو سطح تمدن خودمونم میشه و شرط فهمش رسیدن ب علم بعد ششم هست سیاره با فیزیک نیوتون سه بعد اول رو توصیف کرد بعد انیشتین اومد چهار و پنج رو گفت دقت کرده باشین انیشتین تا اخر عمرش سک دو میزد ک فرمولشو کامل کنه ک اکه کامل میکرد سیاره الان بعد شش رو هم فهمیده بود فرمولشو میتونم همین الان بدم بهتون و حتی میتونم بگم بعد شش ارتعاش
یعنی
طول
عرض
ارتفاع
زمان
مکان
ارتعاش
emc2v9
چون راه اثباتشونمیگم😐💖😂😂😂
خلاصه
بعد شش یا ارتعاش همون عشقه نفس رحمانی همون بیان عشقه
با این فرمول میتونی ساختار بسازی ک فیزیک بده ب هرچیزی کریستالم اونموقع کاربردی میشه
تمدن ششم از صفر شروع میشه ؟ ینی انسان جدید با فناوری و تکنولوژی قبلیش ادامه میده یا همون ییلاق غشلاق؟
از صفر
کوها فلان میشن میشه قیامت کبری پس بعد یچیزی سیاره هم ۲۷ تا چاکرا داره؟
ن ۲۷ فرکتال کلیه💖
ولی این فرکتال مختص کل سیاره اس
حالا تمدن پنجم خودش باز یک فرکتال رشدی داره مثل این ک هر تمدن رو در واحد شناسی متر تجسم کنید و هر بعد رو سانتیمتری برای تکمیل شدن این یک متر (یک تمدن)
ولی ادما اگاهیشون ناخوداگاه بیشتره نه؟]
اره این تمدن ک الان توش ساکنیم از تمدن قبلی هم ساکنینی داره مثلاا زبان ایتالیایی برای مردم تمدن پنجم نیست در اصل ایتالیایی زبانها
بازماندگان اتلانتیس هستن ک بعد از نابودی اب ب سواحل اروپا هدایتشون کرد و اونجا از صفر شروع کردن جالب شد امشب
بزار اینم بگم رازامون تکمیل شه
هر تمدن یک زبان و ریشه ای داره تمدن پنجم دوزبان مهمان داره یکیش ایتالیایی ک از تمدن اتلانتیس مونده و یکی هم زبان سانسکریت ک از لموریا و دنیای درون بهمون منتقل شده
زبان این تمدن پارسیه ولی خب الان شده چیزا دیگه
کلا هر تمدن ک میچرخه نیم دایره اولش دست سیستمه انگار نیم دایره دومش بهشت
برمیگردیم ب داستان زروان نه هزار سال اول اهریمن
اگه روح های فرکانس بالا صعود میکنن تو قیامت کبری کیا موقع خرابیا و پایانش تمدن بعدی رو شکل میدن همون باقی مونده های فرکانس پایین
اون موقع خود تمدن صعود میکنه گلم سازه هاشون نابود میشه و ما فکر میکنیم همشون مرده ان
اینهمه کار اینعمه تکنولوژی حیف نیس؟!
گلم چیزی ک فیزیکیه برای عالم فیزیکیه بعد مرگ با بنزتون خاک نمیکنن😂😂😂😂
زبان تمدن پنج چیه
پارسی ولی خب سیستم انگلیسی میگه شنیدین همه اول ب ی زبون میحرفیدن فارسی بوده البته ن فارسیه امروزیا ولی خب این ریشه اصلیش همین زبونیه ک ما میحرفیم اخه زبان با زمان رشد داره
بعد زبان فارسی برای تمدن ششم هم زبان مهمان میشه یا نه؟ چون انگلیسی ک رایج تره
تمدن ششم خسته کننده ترین تمدنه
تمدن اول تا چهارم هم زروان ساخت؟
گلم همشون ی روح بوده در کالبدهای متعدد زروان همون کرونوسه در تمدن انلانتیس
استاد میشه بگید زروان حکومت هارو ساخته یا نه ؟
حکومتها از زروان ریشه گرفتن ب مرور خراب شدن
جمعیت زمین بعد قیام کم میشه ؟
اگه قیام رو مردم نخان اونوقت ی انفاقی میفته اتیش وار مثلطوفان نوح ی عده میمونن و نیمه دوم تمدن پنجم رو پیشمیبرن این گروه با این فرق ک خیلی تکنولوژیا میمونه نکه صفر شه همه چی قبل طوفان نوح هم داستانایی بوده سیاره💖😉
یادتون باشه ی سری چیزا تو تاریخ نیس چون علم نکه داری یا نوشتن نبوده
همون ۹۷ درصد یا ۳ درصد دیشب
ظهور انسان کامل تواین بعدی که ما هستیم اتفاق میوفته یا ما فقط آثارشو میبینیم
همین بعد
چطور از تمدن پنجم یاد میکنن؟ یادم باشه بپرسم ازت از نزدیک😂
بالا ۷۰۰
اونام باید چاکرا فعال کنن؟
تو اگه هر روز خوبباشی هم فرکانست میره بالای هفتصد
خدای زمان صاحب زمان امام زمان
خب تو روایتها داریم که از 7 نفر فقط 3 نفر میمونن ...اگه درست باشه که خیلی زمان بره
عزیزم اگه قیام کنسل شه این اتفاق میفته و زیاد طول نمیکشه یک اتفاق مثل طوفان نوح با این فرق ک صلاح ایندفعه اتشه ن اب
یعنی بعد شروع مردم باید بخوان ادامه پیدا کنه؟
عموم جامعه فکر میکنن امام میاد بگه همه نماز بخونین یا دین جدید میاره
ولی اشتباه
گفتار نیک
کردار نیک
پندار نیک هست
همه جا اتیش میگیره؟
ی سیارکی هست راسیتش
ب اسم 2009 kf1 این سیارکه اروم اروم داره میچرخه تو موعد مقرر تصمیم گرفته میشه از کنار زمین عبور کنه یا وارد جو زمین شه
وقتی وارد جو زمین شه تا برسه زمین چیزی ازش نمیمونه ولی چون درون این سیارک ی عنصر ... هست این عنصر با ورود سیارک ب مدار زمین و بر اثر فرسایش ک جو زمین و سرعت فرود روی این سیارک میزاره این سیارم سطح روش از بین میره و چنانچه نور ب عنصر درون این سیارک بخوره در یک عان تو اسمون و جوسیاره یک انفجار فوتونی صورت میگیره و طبق این انفجار
موجودات میسوزن عده کمی زنده میمونن
به غیر از متعصبین قبول میکنن همه ...خیلیا بیدار شدن
برا همین میگن دشمن اصلی امام زمان شریعتمداراها هستن
واو واقعا جالبه
برا همه چی برنامه ریخته شده
پنجتا بازی بود
قبول کنه خود سیاره ک همه خوبیو بخوان
خوبیو هم نخاستن یاد بگیرن در صلح زندگی کردنو
بعد جلوه جمال رو نشون داد یعنی تااینجای کار انسان کامله بروز نمیده خودشو
من دوست ندارم سیاره از بین بره میخوام تا اونجایی که توان دارم به مردم و خودم یاد بدم یعنی میشه؟
من برنامه ای ک هست رو گفتم در ادامه بگم ک میمونه خیالتون راحت
ان شاءالله ک هو و انسان کامل یه رحمی به مردم زمین میکنن
همش رحمه
رحمان و رحیم
بخشنده مهربان
بخشنده بودنش اینه ک همه رو دوست داره
همه نفس میکشن
بارون باریدنی رو همه میباره
و و و
ولی مهربونیش فقط برای دوستاش داره
پس بخشندگی برای همه اس
همه رو دوست داره
ولی مهربونیاش برای دوستاشه
هیترامون الان میگن اینا تروریستن میخان نسل بشرو درارن
میگم ک در مورد امام زمان توصیفاتی میدن ک انگار شیطانه
نمیگن اقا پنجتا راه داشتین قبلا ریدین بعد شد این
بعدشم وقت قیام کفته میشه اینا ک عموم اگاه بشن و اینکه تاریخو یادشون میارن میترسن
دسته بندی: پرسش و پاسخ, 21 تا 40
| namou |