مــحفلِ عشـــــق

خــودشـناسی و خــــداشناسی از بابِ عشــــق :)


- میخوام راجع به افرینش بدونم خلقتش ار مقدمه اش  چند تا کتاب بهم معرفی کن
تاکین یکی از نویسنده های بزرگ سیاره اس ایشون نویسنده ارباب حلقه ها و مجموعه هابیت هستن همچنین یک کتابی دارن  ک  بر اساس حقیقت
ولی شهود شخصی شروع افرینش رو توصیف کرده میتونم اون کتاب رو بهتون معرفی کنم همچنین خودمون تو کلاس ب صورت مختصر طبق بینش حقیقت توضیحش دادیم خواستین میتونید بخونید

همجنین کتاب تاکین رو 💖🙏
ممکنه کاراکترها رو نشناسین ولی خب میتونم توضیح بدم بهتون در طول مطالعه


سیلماریلیون
افسانه آفرینش جهان و سرآغاز ماجرای ارباب حلقه‌ها
نویسنده : جی. آر. آر. تالکین
مترجم : مریم واثقی‌پناه
 

 

 

 


- انسان تو چه بعدیه؟
انسان موجودیه ک از بعد سه ساختار خردش شکل گرفت ولی خب جز دسته موجوداتیه ک ریشه نژادش به بعد هفتم ، یعنی لایرانها برمیگرده

 

 


در طول تمارین فصل اول از همه کارماها پاک میشین ب لطف خدا
تمرین واقعی
اتفاقاتشم واقعیه

 

 

 


-اها پس شاگردای معلم بعد هفتن یه جورایی درسته؟ 😂💖
اره ب نوعی هر بعد بینهایت ساختار زیر مجموعه داره جهان ساختارش فرکتاله عزیزم و خب طبق نسبت فیبوناچی رشد میکنه

 

 

 


-فیبوناچی چیه
ساختار جهان

 

 

 


-استاد ی سوال ذهنمو درگیر کرده  نماز خوندن  روزه گرفتن برا چیه  خوبه آیا
گلم خوبه  عبادت ب هر نحوی ک باشه خوبه فقط شرط اینه ک از باب عشق اون عبادت انجام بشه ن از روی‌ترس از خدا یا برای رسیدن ب بهشت
ب قول شاعر
تو بندگی چو گدایان ب شرط مزد نکن
ک دوست روش بنده پروری داند

 

 

 

 


 -برتری نژاد وجود داره؟
خیر
هیچ برتری وجود نداره هرکس برای ی امری اومده و خواستار هر نژاد یه چیزیه

 

 

 

 


-استاد اودین هم وجود داره؟ اصلا الهه است؟
اودین همون ساختارخاندان سلطنتی هست ک ب تمدن لموریا برمیگرده

 

 

 

 


-اهان پس الهه نیست
هست  اون برهه اون اسم و اون کالبد نیاز بوده ب اون شکل رجعت کرده

 

 

 

 


-پس الهه اصلیش کیه
اودین همون زروانه

 

 

 

 


-من میخوام جفت روحیمو پیداکنم گاهی وقتا به یکی شک میکنم. از کجا بفهمم همون شخصه یانه؟
طی تمرینات و رشد زمانی ک نیازتون باشه جفت شما وارد زندگیتون میشه عزیزم

 

 

 

 


-مگه نگفتین کرونا تموم شده؟
تموم شده این انفولانزاس ک میگیرن مثل همون انفولانزای قبل شروع کرونا

 

 

 

 


-استاد خوناشام واقعا وجود داره؟😐 جدا از جادوی سیاه
ن دیگه

 

 

 

 


-ینی نمیشه کسی ژن خوناشام داشته باشه؟😕
ن گلم همون قضیه توهم و تخیله قسمت شه امشب توضیح میدم

 

 

 

 


خب مگه خوناشام ها موجودات میان بعدی نبودن ؟
میان بعدی هستن ن اینکه برای بعد خالصی باشن

 

 

 

 


- بذر رنگین کمان اولین تناسخ هاشو داره و برای کسب تجربه و کمک های کوچیک به بذر های کریستال اومده؟
اینا مثل یه زنجیره ن ک همو تکمیل میکنن و هردوره نسبت به دوره قبل اپگرید شده تر

 

 

 

 


-موقع مدیتیشن اگ بدنت بلرزه معنیش چیه
تمثیل ب پاکسازیه گلم طبیعیه

 

 

 


-چطورباید پاکسازی کرد 
تمرینات ما هم پاکسازی میکنن هم فعال روال اینجوریه ب جز اون فایل های کمکی هم بهتون داده میشه خودتون جداگونه پاکسازی کنید غیر ازون
هرروز صب به نیت پاکسازی کلی سه بار سوره کوثر بخونید توی یه هفته نتیجه رو میبینید

 

 

 

 


-اشو در زمینه سکس خیلی خوشنام نیست چطور میشه عارف بود  و همچین پارادوکسی داشت  نظرتون چیه ؟
اشو یک کتابی داره به نام از سکس نا فرآگاهی این کتاب رو چنانچه مطالعه کنید متوجه میشید حقیقت امر چیه

 

 

 


 

-اصن ی روح ممکنه کلا از بین بره و یکی دیگه ب وجود بیاد؟😕
روح جاودانس عزیزم
ن روح از بین نمیره انرژی از بین میره ایا؟

 

 

 


-یعنی تعداد بی نهایت روح وحود داره؟
روحها همشون از یک قالب هستن اون قالب اصلی رو عالم ذر توصیف میکنن فرض کنید یک شمش طلا دارین  و همین یک قطعه ب تیکه های ریز تبدیل میشه من و شما هر کدوم یک تیکه تز اون قطعه شمش اصلیه هستیم حالا  وقتی از یک‌شمش طلا یک مقدارش رو جدا کنید ایا از کیفیتشون کم میشه؟
خیر جفتشون همون طلا باقی میمونن

 

 

 

 


-استاد انیمیشن روح رو دیدین نظرتون چیه درموردش؟
انیمیشن خوبیه و تونسته قشنک عالم اثیر رو توصیف بکنه اون جایی ک روحها داشتن ساخته میشدن تا وارد سیاره بشن عالم اثیره
و ماورای عظیمی هم ک تو فیلم ازش صحبت میشه توصیفی بر عالم برهمنه و این فیلم خیلی قشنگ چرخه تسلسل روح رو نشون میده

 

 

 



-استاد اگه خوابای عاطفی و اینچیزا ببینیم معنیش چیه بشدت رومخه
تارهای عاطفی رو میخاد ک ترمیم کنی تو اول مسیر توجه کنید نیازه با یک‌سری اشخاص رابطه تون رو بهتر کنید با یک عده هم قراره ک قطع کنیدرو خب این برای اینه ک این اشخاص بودن یا نبودنشون تو رشدتون تاثیر داره پیامهایی اینجنین از خودبرتر براتون میاد و  میخاد بفهمونه یک رابطه رو نگه دارین یا قطع کنین

 

 

 

-استاد این افرادی که جدیدا میگن ما مرگو تجربه کردیم یا همون
 NDE
یه توضیح بدید راجبش لطف میکنی
د
مبحث‌ادوار رو بخونید  قیامت های فردی بوده 

 


دسته بندی: پرسش و پاسخ, 1تا20
نوشته شده در یکشنبه دهم بهمن ۱۴۰۰ساعت 12:4به قلم حارِلـِـل| |

namou