مــحفلِ عشـــــق
خــودشـناسی و خــــداشناسی از بابِ عشــــق :)
این فیلم خب راه ما هم همینه ب شما بفهمونیم ک عشق قدرت برتره و بهترین راه ارتباط با خدا همین عشقه و بس سه ریشه دیداری دارن طریقت کردار وقتی نیک میشه ک پندار ما نیک بشه وقتی شریعت دینت نتونسته تورو ب حقیقت نزدیک کنه.. اونوقت مطمین شدی ب حقیقتت حتی همون عزراییل و لوسیفرم ب عشق ایشون ادم بده شدن مساله اینه تا عشق رو تو زندگیت جاری نکنی ب حقیقتش نمیرسی💙 اونجایی ک نور هم پاکسازی میشه (برهمن) بنظرتون تاریکی میمونه؟ دیشب توضیح دادیم قران چون حالت شعر گونه داره ولی خب این قضیه برعکسه گفتم خب غذامون شور میشه نمیتونیم بخورم یا زیاد شیرین میشه دلو میزنه و این امر برای اینه ک ب اعتدال رسیده بشه یا بلعکس این روان پرتالیه برای وصل به اکاش البته درون فرد جایگاهشم ک خب غده هیپوفیزه و با فعال کردنش مثل اینه ک شما ب لطف این پرتال ب منبع خرد وصل بشین ذهن و کالبد جسمی شما یک لباسه یا بهترش کنیم ی کامپیوتر فوق العاده هوشمنده ولی این ذهن یا همون رایانه هرچقدرم پیشرفته باشه وقتی ب اینترنت وصل میشه تازه اصل قدرتش بروز میکنه و قبل اون محدوده شما ب نوعی داری پز کامپیوتری رو میدی ک خیلی پیشرفتس ولی ب نت نمیتونه وصل شه قبول کنین فرق داره... خب اینحا این راکد موندن روح دقیقا میشه خلاف جمله خدا در قران خدا از ذات خود میاد پایین تو عالم برهمن یک عالم میایم پایینتر روان از عالم خرد خداوند ریشه میگیره تاریکی دوازده ایمپلنت میزنه ب دوازده چاکرا ما قیامت های وسطی داریم سیستم ب من و شما فقط قیامت کبری رو معنی کرده در حالی ک هر عصر یک اخرالزمان محسوب میشه ایا شما چنین هستین؟ همراه با روح روان همون خرده روح از برهمن ریشه میگیره روان از اثیر چرا و راه رسیدن بهش راهی است که حقیقت بیان کنه شما بد زندگی کنید دفعه بعد میفتین ی جایی ک امکانات رفاهیشم کم باشه اره گلم همه چیز کارماعه حتی اون سیاه پوسته تو افریقا هم درگیر کارماعه ولی بنده ب شخصه قول میدم به پنج سال نمیکشه ب خیلی از ما اجازه داده میشه با قیافه واقعیمون ظاهر شیم و اینکه بگم فقط ما نیستیم امثال ما توسطح سیاره زیادن ک الان تو این برهه زمانی مثل ما دارن از عشق ورزی حرف میزنن و ترویج اگاهی میکنن همه تو مسیر رشدی خیلی از بذرها قبلا در سطح زمین زندگی کردن و اواتار یا انسان کامل بودن ولی اینکه بگیم همین اخرشه یعنی سه تجلی قبلی خدا در شماست شما از خدایین گلشن راز رو مطالعه کنید مثل ی مادر و دختر بچه اش دختر بچه از مادرش ریشه گرفته و در ادامه خودش مادر میشه اصل تسبیب عرفا میبینی همشون عاشقمیشن وشعر میگن از خدا خدا عاشقم دونه دونه ماست نگو بعیده راه خدا رسیدنی نیست عزیزم شروع کن ب خانوادت عشق بورز یا ن تو محازی با دوستات ب همه فقط خوبی کن را رسیدن بهش اینه به خدا گفتم: چرا شیطان را خلق کردی؟! قطب منفی را اینقدر قدرت بخشیدی ؟؟
دوستان این فیلم هری پاتر ی فلسفه فراکل نگری داره و اونماینه ک هیچ جادو و قدرتی نمیتونه بالاتر از عشق باشه خب حالا بیاین ی تجسم کنیم ب اتفاق اسم جادوها و زیاد بودنشون رو همتون اشنایید با دنیای قصه اش...بیاین تجسم کنیم تمام بینش ها و ادیان
چ شیطانی
چ فرشته گونه
همشون یکی از این جادو ها هستن...
ادیان و بینشهای مثبت ک مارو ب نور و عشق خدا وصل میکنن بشن جادوهای خوب قصه بینشها و ادیان بد هم بشن جادوهای شیطانی و منفی قصهمون
اخر فیلم نشون میده
هری پاتر
ی پسر کوچولو ک هیچی از حادوهای بزرگ حالیش نبود
فقط ب لطف قدرت عشق پیروز شد
تو دیدگاه قراکل نگری میخاد ب ما بگه
عشق از همه جادو ها قوی تره
ما مخالف ادیان نیستیم ما فقط میگیم جادوهای بد و خوب پیش جادوی عشق هیچن همین😍💙
حالا اینکه بیاین سر ادیان بحث کنید ک کدوم برتره
یا کی درست میگه کی غلط
این دقیقا خواستار سیستمه(ماتریکس) ک شما رو از بینشهای مختلف بندازه ب جون هم
دوستان وقتی ک ما از دین و باور دینیمون حمایت میکنیم یعنی از نفس درونمون داریم حمایت میکنیم
ادیان همشون
بلا استثنا
شریعت
حقیقت
شما این سه تا رو توی ریشه همه ادیان میتونید پیدا کنید
وقتی ی شخصی از دین خودش حمایت میکنه یعنی در شریعت دینش مونده
طریقت میشه کردار نیک
شریعت میشه گفتار نیک
حقیقت میشه پندار نیک
من منبع از تمام ادیان دارم ک همین سه اصل ریشه اصلیشونه
وقتی از دینت یا بینش شخصیت حمایت میکنی یعنی هنوز در وادی شریعت بینش خودت موندی وقتی از این شریعت در میای ک
کردارتم نیک بشه...
یعنی بدردت نخورده چون چنانچه تو هر بینشی باشی اون بینش تورو ب حقیقت بتونه وصل کنه
ودیگه ازش دفاع نمیکنی
-چرا تو همه فیلم ها کسی که مامن تره خوشبخت تر میشه آخر فیلم اونی که پولدار تره زمین میخوره 😂 ولی تو واقعیت مخالفشه
چون داستان همه فیلما اینه ک دنیای مادی رو نباید بهش اعتماد کرد
-عشق تو فیلم وجود داره ابدی ولی واقعیت
عشق تو زندگی هر شخصی وجود داره عزیزم
-بله اگر الهامات داشته باشید ک از نور باشه اتفاقی نمیوفته ولی اگر غیر ارگانیک تو بدنتون باشه ک هدایت شما رو در دست گرفته باشه از بین میره هرچه ک قبلا بهتون میرسید..
دوست من الهامات تا وقتی جلوه کالبد اختری نگیره بهش میگن رویت شهود واقعی در سطح اختریه که از نور هم رد میشه
-میشه خودمون به خواست خودمون همین الان هم به ابعاد بالا تر صعود کنیم؟
بله
تمارین تا بعد چهارده رشد میدن ب لطف خدا
-دوستانتون قرآن رو زیر سوال بردن حالا شما از قرآن استفاده میکنید
تفاسیر قران تحریف شده
منظور دوستان هم همینه
مثل مثنوی
در خود قران نتونستن دستی ببرن
ولی تفاسیر بله
منبع مستند هم موجوده
-واژه تناسخ برای عموم رد میشه درسته ؟
ن برای عموم رد نمیشه رجعت یک جلوه از تناسخه
۳۳ خانومه
۳۱۳ اقا
۵۰ خانم
جمعا
۳۶۳ نفر
ک جمعش میشه ۱۲
یعنی همه رجعت کننده ها بعد ۱۲ رو دارن
-استاد،چرا تعداد مردا بیشتر از زنا هست؟
البته این امر توضیحیه ک طبق منابع بهشون رسیدم
دروغ چرا
طبق شهودم ب لطف خدا
یعنی پنجاه مرد
سیزدوسیزده خانم
این ب این امر ک وارد عصر اکواریوس شدیم
عصر زنانگیه این عصر
کافیه مطالعه کنید کمی در موردش و فقط ب ریشه دین خودمون اکتفا نکنیم
به نظرم این عصر عصر زنانگی نیست، عصری هست ک زنانگی سرکوب نمیشه.
این عصر عصر برابریه.شاید اصلا یاران منجی 313 نباشن اما اینو مطمئنم بیشترشون زن ها نیستن.مثل فمینیست های افراطی ک هدف واقعی خودشونو فراموش کردن ما نباید چشمامونو روی حقیقت ببندیم.حقیقت اینه چندین قرن زن ها و زنانگی سرکوب شده ب خاطر اینکه انرژی زنانه از بین بره، انرژی زنانه نباشه انرژی مردانه هم نیست و مردم از ذات خداگونه خودشون فاصله میگیرن.
الان عصر برابریه نه زنانگی نه مردانگی بلکه تعادل.
مثال جالبی داره
ب این صورت ک
من ب بچه ها یبار گفتم
نمک و قند بیشتر مصرف کنید
در اصل مفهوم من از زیاد کردن نمک و قند این بود ک نسبت ب اعتداله کم تر مصرف میکنید
اینجاهم عصر اعتداله
زنها خیلی کمتر بودن تا مردها
-حضرت خضر نمونه گذر از شریعت بودند ...موسی در وادی شریعت بود و خضر در وادی طریقت ...
در شریعت ( ظاهر دین) قتل نفس گناه هست ...خضر یک پسر بچه را کشت و یک کشتی را خراب کرد تا بدست پادشاه ظالم نیفتند و این کار را بر اساس امر خداوند که از آن آگاه بود انجام داد . یعنی خلاف شریعت عمل کرد ...موسی که از شریعت عبور نکرده بود این مسأله را تاب نیاورد ...
دقیقا
احسنت ب شما
ایشون جلوه فیزیکی کالبد فرشته گونه خودشون رو گرفتن
درست بعد از گذار از وادی شریعت
سیستم همه رو محدود ب هفت چاکرا کرده
و این یعنی تو هر بینشی باشی
بالای شریعت اون نمیتونی بری
-ممکنه ماهایی که الان اینجا رسیدیم باز برگردیم به حیوان؟؟
ن بعد هشت ب بالادیگه ب ابعاد دو بعدی برنمیگرده مگه اینکه یهوویی تفنگ بدست بگیری هرچی حیوون میبینی بکشی
-اگه قرار باشه فقط تو این دنیا بچرخیم لطفش چیه؟
مساله اینه فقط این دنیا تعریف شده گلم اگه تصور میکنی خدا فقط شما و سیاره شما رو افریده ب نوعی داری کفر میگی بهش چون خدا خیلی وسیع تره تو ادیانتون هم با واژه عظیم و جلال و جمال شناخته میشه این عظمت
پس خدا رو محدود ب سیاره خودتون نکنین💙
-من خدا رو محدود نکردم
خب پستو این چرخه طبق ابعاد منتقل میشیم مثلا شما ممکنه تو سطح این سیاره بتونی ب بعد هفت رشد خودت برسی این سیاره یک سیاره بعد پنجیه در نتیجه بعد مرگ ب ی سیاره ک از اینحا بهتره منتقل میشین که نسبت ب اینجا بهشت تره
بدی کنین ب سیاره ای منتقل میشین در ابعاد پاییینتر نسبت ب این سیاره ک نسبت ب این سیاره جهنمی تره
و خب هفت فرصت هست برای هر بعد
در ادامه میتونید کتاب سفر اسان ب سیارات دیگر رو بخونید
درسته هر شخصی برای اثبات حرفش به منبعی نیاز داره یا برای اعتبار حرفش اما هستن عواملی ک علم نمیتونه ثابتش کنه مثل همین تناسخ ک بیشتر رد شده تا تایید اما وجود داره پس نباید محدود به منبع بود چه منبعی بهتراز درون؟
-از کجا میگی وجود داره آیا علمی از زندگی گذشته ی خودت داری؟
گلم وقتی بتونی ب درگاه اثیریت وصل شی خودت میتونی ببینی گذشتت رو من تضمین میکنم چنانچه با من همسو باشین این اتفاق رو درونی تحربه میکنید ب لطف خدا
-شما میگی در طی هر زندگی آگاهی کسب میکنیم خب یک دکتر مغز میمیره به گفته ی شما باز متولد میشه اگر ان دکتر مدرسه دانشگاه نره آیا باز همون علم رو داره آیا در افغانستان متولد بشه در پایین ترین سطح زندگی پدرش طالب باشه آیا آگاهی داره یا خیر از زندگی گذشتش؟
گلم ذهن میمونه شنیدی میگن روح و روان باهم در نطفه وارد میشن
عزیزم تمثیلی س بعدیش اینچنینه
-من در مورد آکاش نپرسیدم پرسیدم ک آیا میتوانید بدون تحصیل علم آگاهی کسب کنید در حالی ک در زندگی گذشته متخصص مغز بودید میشود یا خیر ؟
بله
بتونی هفت چاکرا فعال کنی
میشه😍
-پس چجور ادعا دارید زندگی حال تکمیل کننده ی زندگی قبلی هست ؟
زنجیره گل من مثل یک زنجیره فرکتالیه اونی ک شما میگین میشه ی دایره تکرار تناسخ رشدیه سیستم تناسخ رو ب شما راکد بودن معنی کرده
من ی سوال دارم از شما بیاین تصور کنیم تناسخی نیست
ی روحی زمان جنگهای صلیبی مرده مثلا
الان اینهمه وقت راکد مونده و منتظره قیامت شه
تاااا تاره تسویه حساب کنه
ک میفرماید ما آفریدیم و گسترانیدیم
چون اون روح تا قیامت راکد میمونه در نتیجه اگاه باشین ب بازی های سیستم همه ادیان ریشه واحدی دارن
-ممنون میشم تفاوت روح و روان بفرمایید
تو کلاس مطالعه کنید مبحث لوسیفر رو
روح تشکیل میشه
وارد عالم اثیر میشیم
اینجا روان شکل میگیره
-وقتی به ذات حق رسیدیم چی میشه ؟ من وقتی به آخرش فکر میکنم که هیچ انتهایی نداره دیوانه میشم
اخری وجود نداره این فرکتال یا این ریز جهان رد میشه ب سمت ی ریز جهان دیگه فقط شما میتونید با رشدتون روز ب روز ابعاد بالاتر و بهشت گونه تری رو تجربه کنید
و اینکه همین چهارده تا خیلیه😂😂😂
-مارو با دوازده ایمپلنت زندانی کردن درسته؟؟؟مثل دم ریپتایل ایمپلنت سیستم غده ای و...
دوازده کد بیداری داریم
ک اسن ها محافظین اونها بودن
تا من و شما رو محدود و زندانی خودش کنه
- آیات درباره قیامت چی میشه که میگه زمین به هم میریزه آسمانها شکافته میشن و .....
قیامت فقط یک قیامت نیست
و قیامت های صغری
و همچنین قیامت کبری
-اون قیامت کبری پایان همه چیز نیست ؟!
ن عزیزم تو اون قیامت این منظومه شمسی دگرگون میشه و شکل جدید ستاره گونه ب خودش میگیره
برای درک بهترش میتونید فرکتال چرخه رشد منظومه ها و خورشیدهای کیهان رو مطالعه کنید
-قیامت کبری میشه وقتی که سیاره به بعد ۱۴ رسید؟
درسته
-فركتال يعنى چى؟
هرچی اون بالا هست این پایینم هست
امام باقر (ع) میفرمایند: «الدّین، هو الحُبّ، و الحُبُّ هو الدّین؛ دین همان عشق است و عشق همان دین.»
حقیقت دین عشق است
بله
ولی شما تو دینش موندین
دین رو ول کن
عشق رو ببین
کردار و پندار و گفتار هر سه باید از عشق بگه
-ادما تو هر دوره از زندگی چیزایی که کسب میکنن و یاد میگیرن رو برا زندگی بعدیشون رو زمین یادشون میره و کلا از تو حافظشون پاک میشه مثلا من اگه بعضی چیزا رو یاد بگیرم تو زندگی بعدیم کاملا این چیزا رو فراموش میکنم درسته؟؟؟؟؟
ن یادت نمیره تو ی چیزی مثل هارد ذخیره میشه و در عالم اثیر میمونه و تو هر دفعه ب اون اضافه میکنی
-در عالم اثیر میشه بگین یعنی چی
یعنی روح اونا رو میدونه
اما
برا موقع زندگی بعدیش یادش میره
روح عشق رو بلده
روان هم داریم
-وقتی روان پریش میشه اثرات بد روح؟
غالبا برای فشارهای بچگیه
-یعنی روح قبل از اومدن به زمین هیچی نمیدونه؟ من شنیده بودم که میدونه همه چیو☹️ ولی خب شاید اون غلط میگفته شما بهتر میدونید
روح بر اساس روان خودش میدونه
روان هم مثل ی هارد یک قسمتش زندگی های قبلی و اگاهی های پیشین شماست
-شما لطفاً بگو عشق چیه تا ما هم واردش بشیم قضاوت هیچگاه از عشق نشأت نمیگیره
قضاوت نیس
روانشناسیه
تو متنم توضیح دادم
گفتار کردار پندار باید عشق باشه
تا بشه ادعایی کرد
-ماشاالله ذهن خوبی دارید برای توجیه موافق هستید همین موضوع عشق را به همراه دوستان راجعش صحبت کنیم، ببینیم واقعا عاشقیم یا مدعی؟
در خدمتم گلم
فقط این مبحث جواب نمیده تبادل نظر راجعبش
چونتا وقتی عشق ورزی رو تو زندگی جاری نکنین
نمیتونیم درکش کنیم
-عیبی نداره وصف عیش نصف العیش
چشم😂
تلاش بی حاصل😍
-سئوال اول بنده لطفا تعریف عشق
خب دیدی تلاش بی حاصله😂
عشقم تا عشق ورزی رو جاری نکنی تو زندگیت
نمیفهمیش😂چطور بگم
-اگر قابل توضیح نیست چطور مدعی عشق هستی
عشق توضیح دادنی نیست
تا اینجاش درست ولی میشه درکش کرد راه درکشم اینه شروع کنی ب عشق ورزی
من نیومدم عشقوتعریف کنم اومدم راهشو بگم بفهمی
-عشق مثل مرغ و تخم مرغه
ن گلم بهتر بخایم بگیم گربه شرودینگر
-این حرف شما مثل اینه که بگی من اومدم به شما نشون بدم چجوری بری آلمان ولی خودم نمیدونم آلمان کجاست
گلم
عقل کجا پی برد شیوه سودای عشق؟
این صد بار😂
-عقل و عشق عاشق و معشوق، عابد و معبودیکی است به بی راهه نرو
خب
دین این وسط چیه
حرفات درسته
منم چیزی نمیگم ک
فقط حرفم این دین چی میگفت وسط حرفات
-أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ.( زمر ۳)واین همان عشق حقیقی است
گلم دین راه فهم عشقه تو موندی تو راه برو ب عشقه برس
ن خب
غیر اینه مگه
مگه دین شما غیر از طریقت و شریعت و حقیقت شاخه دیگه ای هم داره؟
معرفت نکنه
معرفت اره
معرفت رو یادم رفت
معرفت میتونه کمک کنه از شریعت هر دینی ک هستین در بیاین
و حقیقت رو بفهمین
اول و آخرش حقیقته
و حقیقت عشقه
انشاالله ک بفهمیش💙
-سلام دزدای انرژی بابت اینکارشون کارما دریافت نمیکنن ؟
بله کارمای خیلی سنگینی داره
-خودشون از کارماش با خبرن !چرا اینکارو میکنن؟
روحشون رو ب مادیات فروختن
-وظیفه شما رو زمین چیه؟
ما محافظین این سیاره ایم اومدیم از این امانتی که نتونستین ازش نگهداری کنید، مراقبت کنیم کارمون عشقه شناسوندن خدا از باب عشق💖💚💜
-پس این همه گشنه تو مملکت چیکار میکنه این همه کارتن خواب بهشون عشق بورزید😂
کافیه ب واژه کارما اگاه باشین
اونوقت خیلی از این ذهن مشغولیا در مورد پیرامونمون حل میشه
-الان یعنی سوال رو پاسخ دادید ؟آیا مناطق محروم ک کمترین سطح آموزشی رو دارند هم کارما دارند نباید فرزندانشون درس بخونن پس شما ب اشتباه اینجا دور خودت جمع کردی آی من بذرم فلانم برا آگاه کردن اومدم شما باید برای پخش عشق مناطق محروم باشید اینجا تو مجازی ک الحمد الله همه نوع آموزشی هست برید یک سال در یک منطقه محروم بمونید و الف با ب کودکان آنان آموزش بدید این میشه پخش عشق نه اینجا تو گروه چرتو پرت گفتن و عمل نکردن و سپردن به آینده و نا کجا آباد ک معلوم نیست کی از راه میرسه
خب گلم روال اینه ک سوال رو میپرسن بعد منتظر جواب میدن
بله همه چی کارماس
توعم درگیر کارمایی ک افتادی این کشور دلت واسه کس دیگه نسوزه
سادش کنم
طبق بینش کارما
ی گدای بدبخت تو اروپا برتری بعدی داره ب من و شما ک تو این کشوریم مگه نشنیدین همه چی حساب کتاب داره؟گلم تو هر لحظه در حال همین حساب کتابی
-بهشت و جهنمی وجود نداره
بهشت و جهنم وجود داره عزیزم یکی ک تو همین سیاره از تو در اوضا بدتری داره زندگی میکنه زندگیه اون نسبت ب واسه تو جهنمه و زندگی شخصی ک از تو در رفاه بیشتریه برای تو بهشت تره همین فرکتال در تمام هستی هست هیچ چیز بی حساب و کتاب انجام نمیشه
-هیچ بهشتی و هیچ جهنمی وجود نداره و نخواهد داشت
ولی وقتی بتونی عشق ب خدا رو تو زندگیت جاری کنیدیگه مهم نیست کجایی یا در چ حالی همیشه و هر لحظه ات بهشت میشه
خیلی عجیبه
و فوقالعاده جالب
ساده اس
حقیقت عشقه
فقط عشق رو بچسبیم
همین😂
دقت کنین
چیزی ک مارو تو تفرقه میندازه
طریقت و شریعتهای مختلفه
کافیه بفهمیم ریشه همه طریقتها و شریعتها
حقیقتیه ب نام عشق
اونوقت قشنگ میشه دنیامون
مگه نمیخاین دنیا قشنگ شه
خب حقیقت رو بفهمین و تو زندگیتون جاری کنید
-کاش یکی پیدا میشد بین اونایی که ادعای خدایی و خدابانو بودن دارن همین الان ثابت میکرد که از خدایانه
سلام گلم
بگیم باورتون نمیشه خب💙
ما واقعا از خدایانیم
فقط مهر ب لبهامون زدن ک هیچی نگیم
-همه ما از خدایان هستیم اگه راه خوب بریم
دقیقا
بچه ها شاعر ی شعر قشنگی داره
از جمادی مردم و نامی شدم
وز نما مردم به حیوان برزدم
مردم از حیوانی و آدم شدم
پس چه ترسم کی ز مردن کم شدم
حملهٔ دیگر بمیرم از بشر
تا بر آرم از ملایک پر و سر
وز ملک هم بایدم جستن ز جو
کل شیء هالک الا وجهه
بار دیگر از ملک قربان شوم
آنچ اندر وهم ناید آن شوم
نگاه کنید
این ها همش چرخه های رشده ب زبان شعر
بعد از انسان
فرشته و الهه میشن
انسان کامل میشه اواتار
اواتار بعد دوازده هستن
اشتباهه
بعد از بعد دوازده
بعد ۱۳ و ۱۴ هم داریم
-همه ما از خدایم
نه کامل ما فقط ذره ای از نور خدا رو داریم به عنوان روح
خدا میگه
نَفَختُ فیهِ مِن رُوحِی
یعنی من از نور روح خود بر انسان دمیدم
من ذات
روح برهمن
نور اثیر
تناسخ هست ک بفهمونه خدا جای حق نشسته گلم
تناسخ هست ک من شمارو مسخره کنم تو این زندگی ب سرم بیاد
این زندگی نشد
زندگیبعد حتما سرم میاد
یا کتاب ایین هندو و عرفان اسلامی
-با رواج این موضوع باعث میشیم خیلیا ک مثل شما عشق رولج نمیدن ترسی از کارما نداشته باشن و بگن تناسخ پیدا میکنیم. همه مثل هم نیستن.. کارماش قابل ب دوش کشیدن نیس عزیزم❤️🌹
گلم تناسخ تاییدی ب کارماس خیالتون راحت مبحث کارما رو بخونید متوجه میشید
-ما از خداییم اما نه کاملا ما از نور خدا خاک تشکیل شدیم پس نمیشه گفت از خدایانیم
گلم اسیر هجویات سیستم نشین خدا شمارو افریده ب معنی تجلی خودش
-الهه ها آیا جز خدایان نیستن؟
گلم خدایان واژه درستی نیست خدایان همون الهه ها میشن یا الوهییم یا ایزدان
- ما از نور هستیم که ب خاک سپرده میشه جسم زمینیمون
درسته
مبحث لوسیفر رو مطالعه کنید متوجه میشید
-من با این مشکل دارم اینکه ما فرزند خدا نیستیم مخلوقیم
بذار خیلی صریح بگم بهت رابطه تو و خدا خیلی صمیمی تر از فرزندیه حتی
عزیزم بتونیخدا رو درونت پیدا کنی
باهاشیکی میشی
مثل ی عاشق و معشوق ک بهم میرسن
ففط سیستم نمیزاره اینو باور کنیم
-درسته خدا بهتر از مادر اما نمیتونیم به اسم فرزند خودمون رو معرفی کنیم ما مخلوقیم نه بیشتر
من دارم میگم عاشقش شو
مثل دلبر و دلدار😍
از بچه هم رد شو
خدا واقعا عاشق تک تک افریده هاشه
این بازیه ذهنه
خدا عاشقتهههه
فیلم دیوودلبر رو ببین
دیو من و توییم ک اسیر سیستم هستیم
همه چی هم داریم
کاخ
طلا
نوکر
و و و
ولی تا دلبر تو زندگی نباشه
همه چی تاریکه
خدارو ازش بخوا تو زندگیت جاری بشه
مثل همون دلبر و فیلم میاد و دیودرون رو میکشه😍
-درسته خدا عشق خالصه که باید بهش رسید اما چه راهی برای رسیدن دارید
شکرخدا
جاری کردنه
ب دوست
اشنا
سوپری سر کوچه
ب مرور میبینیش😍
خیلی راحته
ولی انسانی برای عمل میخاد😍
-عشق ورزیدم و دیدم به جای خدا به چیز دیگه رسیدم اونموقع چی؟
اینم بازیه ذهنته
میرسی
قول
#اسرار_گوشته برای خواص است.
جانان گفتا: سهل و سخت است در دونقش بازی کردن ...شیطان هم منم !!
خدارو محدود نکن
خدا عظیم تره
الله اکبر یعنی خدا بزرگتر است😍😍
دسته بندی: پرسش و پاسخ, 1تا20
| namou |